Friday, August 29, 2008

DIARY #32 : Salam Merdeka & Salam Ramadhan

.

Salam...

Beberapa hari je lg nk sambut hari ulang tahun kemerdekaan negara kita kan.. Aku ni x berjiwa patriotik pon.. In fact sume sambutan hari apapun, jiwa aku tetap sama...KOSONG...huhu... Xda perasan tul yek.. :P Apapun aku syukur d lahirkan selepas negara kita merdeka. Kesian kan org dulu2... Bersusah-payah menentang penjajah.. Ada yg x sempat pun nk mengecapi nikmat kemerdekaan.. Al-fatihah buat pejuang2 kemerdekaan yg telah pergi buat selamanya...

Sambutan hari kemerdekaan tahun ni aku sambut kat KL...eh..aku x sambut la.. Kan aku kata aku xda perasaan..hihi.. Aku cuma tumpang tgk je mereka2 yg berjiwa patriotik menyambut hari merdeka ni.. Nnt nk tgk bunga api kat KLCC.. Tu je la yg aku tau..ekeke.. Cupcake merdeka ni cam sedap jek...hikk...



Esok aku gi KL... jumpa Sher pastu 31th Aug, kul 6pm flight gi Twu.. Cemana la org2 kat kampung aku tu yek.. Kira aku sambut bulan Ramadhan ngn family le tahun ni.. Last year duk KK pun x dpt blk berpuasa sama2.. Tapi masa nk raya, dpt blk.. Tahun ni x dpt blk raya le nmpknye..huhu... Takpe la...lain tahun leh raya sesama lg... Wahh..best la 1st day pose ngn family.. Nak mintak mak masak ketam..nyumm..nyum... sedap wooo mak aku msk ketam...pedas siott..slurrpp.. :P

Pose kat Twu kul 6 dah berbuka, nnt kat JB..alamakkk...kul 7 lbh laa...uhukk2... Pepun aku harap dpt pose penuh tahun ni..hehe.. Leh ke? ;))

Ok la... aku mgkn x dpt nk online 1 week ni... Sape2 windu aku, leh le sms ek.. Blk dr kampung nnt aku update... Nk taruk pic rambut baru nnt..ekeke... Hokayyy...Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan & Selamat Menyambut Ramadhan... ingatttt...pose jgn wat2 lupa lak..ahakss.. Take care..

0 comments