Friday, December 26, 2008

Bila Tiada Keja

.

Ni la antara keja aku ari ni...

Pedajal Totoi ngn duster stick ni. Abih dia gomol2..haha

"Uiiii, buat apa tu haa?!"
Skodeng Totoi yg tgh mengintai geng dia kat luar


Sebelum : Bila xda benda nk wat, mulut asyik nk mengunyah je.
Nasib la ada longan ni
..hikk..

Slps 5 mins : Abis separuh (1/2 Kg) aku blasah
I luv local fruit. Especially yg bermusim


Tak lama lagi (29/12) birthday dak Sham la. Aku x beli present pon utk dia. Ari tu nk blikan something, dia kata x payah. Suma dia x nak. Aku mmg x brani bli apa2 tanpa persetujuan dia. Sbb, dia cerewet la. Kang aku bli, dia x pakai lak. Dia kata nnt bli sama2.. *yea la tu!*

hurmmm......

Mlm ni Fifie lepak ngan aku.. Best..best.. Ada gak kwn borak aku. Maybe dia stay ngn aku 1 mlm je. Okey la tue! hehe.. X sabo ni nk borak2 ngn dia.. ;)

0 comments