Thursday, November 12, 2009

"Koleksi Kasut Anda" Contest

.

{STICKY MODE ENTRY}

hoyeeehhh!
aku berjaya memotivasikan diri utk join ini contest.
actually aku ni pemalas nk join apa2 contest..
sbbnya..... selalu kalah..
wakakaka..

tapi kali ni, aku rajinkan diri utk support contest yg cyber fren aku buat.

zimah

x menang pun x apa..
janji nnt Jimah blanja aku mkn eh...
hua3...

ok, korang2 yg nk join, bleh la berkunjung ke blog beliau.
x kenal pon xpa, ini la masanya utk kenal2...
sbb itulah antara tujuan beliau wat contest ni..

semua syarat2 yg beliau kasi, da lama aku wat..
cuma nk tepek banner dia & pic kasut aje ni..

so, ini la dia koleksi kasut saya

meh la aku cerita sket psl pic ni..
kebanyakkannya sandal x bertutup & x bertumit.
sbbnya, kaki aku ni spesis mak gajah nyer kaki.
wlupun size badan anak cicak, tapi pakai kasut size 6, ok!
kakak aku yg gumuk (woopsss!) sikit pun pakai kasut saiz 5 kisahnya...

bukan je panjang, kaki aku ni lebar gak.
[korang terimagine Pak Cik McD tak?]
kalo pakai kasut bertutup, sana sini la melecet, uolss!
pastu bila pakai high heels sengal je kaki..
pakai kejap je dah rasa cam nk tanggal je lutut ni.
dah la aku ni kalo gi jalan, mesti kena jalan jauh2..
maklumlah, cik abg suka park keta kat ujung dunia.

so, iolss mmg takda la kasut2 gojes, hoccay..
dulu2 masa zaman bujang & masih b'keja, slalu gak la bli high heels.
konon nk feeling2 catwalk kat opis gitu kannn...
pastu bila b'jalan pun meriah je mcm ada bunyik kompang,
ketak..ketuk..ketak..ketukk...

da tua ni, iols pakai kasut ikut keselesaan je la.
malas da nk gedik2 tp kaki sakit..
hihi..

last but not least, thanks & tahniah Jimah sbb berjaya anjurkan contest ni.
semoga ko dpt capai la matlamat ko eh..
nnt kalo aku rajin & ada idea, aku pon nk wat contest la jugak..
tungguuuuuuuu!



[p/s: this is a sticky mode entry. for newer post (if any), please scroll down]

8 comments

Zimah's Depart said...

nami, aku dah terjah..tp ada syarat ko x penuhi..ko tak tepek banner kat entry..pastu ko tak link kan blog aku kat banner yg tepek kat side bar tu..hehe..anyway good luck..

ArmaniWhite said...

alamak.,..aku x paham gaknye post ko tuh..hahaha..ok..jap aku edit..

~Kak AZZ~ said...

akak serik pakai kasut yg bertutup ni....sakit2 kaki sampai bentukpun dah lari sikit hehe...

selesa pakai capal je skang....nak buat cmner, sandel takde saiz yg sesuai....ekekekeke...selipar jepun ada la....hikkk...

ArmaniWhite said...

{kaka azz} sama la.. selalu kalo gi jln2, asyik ilang mood je bila pakai kasut tetutup.. pakai sipar jepun lg beh..hikkk

amie said...

ngeh ngehhhh..
hahahah

ArmaniWhite said...

ko gelak nape ha? gile eh?haha

amie said...

gile??
sobss..
gelak pon taley..
tape laa..

cik EPAL said...

banyak benooo kasutnya..nak curik satu boleh?? ;)