Saturday, November 15, 2008

halooo..halooo

.

hehe...ngah busan le.. Dunno whut 2 do.. Arini ponteng keje lak. Duk umah je la maen ngn Totoi. Gumuk la budak tu sejak 2,3 ari ni. Mcm anak badak lak aku tgk.. laughing

Bebaru ni gigi taring dia tertanggal..wakaka.. cam org tua lak, gigi tanggal. Patutla semacam je budak tu aku tgk. Asek bunyi2 je mulut dia main lidah. Selang beberapa ari, aku terjumpa lak gigi geraham dia.. Tanggal lagi.. nail biting Start dr ari tu, dia asek main lidah je. Bunyi2 mulut dia...gaknye x slesa sbb rasa gigi dah kurang. Aktiviti menggigit pun dah x sepower dulu..wakaka.. Padan muka ko! Kan dah dapat nama baru lak... TONGAK (Totoi + Rongak)..kehkehkeh..

Tapi cian le sbb dia susah nk mkn kibbles..keras la.. So blikan la dia makanan dlm tin, Friskies tu.. He loves it. Kejap2 gi dapo melantak. Pantang dgr org kat dapo, dia mesti kuar dr tempat persembunyian dia. Dlm tido2 lena pon dia leh sedar org gi dapo.. laughing kalo tgk pinggan dia kosong je, dia patah balik tido. Kalo pinggan dia berisi, dia melantak la sampai kenyang, pastu tido smula.. Mana tak gumuk!

Sejak makan Friskies tin tu, dia berak cirit lak.. Ewwhhhh...busuk tak hengattt!!sick Naseb baek la tak terkentut2 mcm ari tu. Masa dia sakit perut, memanjang je kentut. Satu hal lak aku kena tahan idung.. Dah la dia suka lalu kat depan laptop ni. Sabo je laaa...

Aku suka sergah2 dia..hahaha..lawak je tgk dia terkejut.. Tapi last2 bila dia geram, dia serang aku balik! Siot je.. suspennnnn tau kalo dia dah pandang aku semacam je.. Berani tol lawan tokey! Siap kejar nk terkam aku lak... ngerii..ngeriiii X_X Dia ngah tido ni kat seblah laptop.


I am damn bored! Nak browsing apapun x tau.. Thot wanna add new widget, but i guess not necessary la.. nnt berat lak nk loading page ni.. Looking for something to add to Teratak, but have no idea. Nak lepak mana lagi ek...? *Im lost*

0 comments