Thursday, November 20, 2008

Starting the day

.

Salam pagiiiii happy Ari ni kul 5.30pg lg aku dah start merayau kat alam cyber..hekk... Igt nk tido smula, but then bila dah terpegang keyboard, mmg payah nk get off! big grin

Totoi cam x tido je mlm tadi.. Asek la kacau aku dr mlm sampai la pagi tadi..huh! Bila aku bangun, dia tido lak..crying uwaaaaaaa..dengki tol la dia kat aku! Panas montot dia kalo tgk aku tido! Ni tinggalkan aku sensorg lak.. bertuah punya Tongak!


Haaa..mlm tadi dh pasang pet voyager dia. Bukan main suka lg dia. Asek nk "test drive" je. Kuar masuk je dia dlm tu..hehe.. Senang la nk bawak dia jalan nnt.

muat2 badan dia je

test reverse plak

x nak kuar tu! x sabo2 ko ye

Aku tatau la leh tahan brapa lama benda ni.. Totoi suka sgt main dlm tu. Dia tu bkn reti sopan-santun. Sume benda dia nk kait2.. Nasib baik la pet voyager ni jenis plastik.. Kalo kain, mau berumbai cam pelamin org kawen nnt..ahakk2..

okie...nk sambung tido jap before bos wat morning call.. daaa :-*


0 comments