Tuesday, October 27, 2009

Amboiii Gediknya...!

.

haluuuuu..
sebelum menidurkan diri,
aku cuba merajinkan diri mlm ni menghapdet blog ini..

aku xda benda pon nk crita..
just that i miss my niece.
aku ada 10 org anak sedara..
paling tua 22 tahun, paling kecik, 4 hari..

anak sedara yg paling aku selalu teruja nk jumpa,
Shihany Safiyyah.

umur baru je masuk 3 tahun.
sorg yg cerdik, aktif & nakal.

sejak lahir dia duk umah mak aku.
so bila aku blk kampung, mmg teruja nk jumpa dia je la..
dan tiap kali balik kampung, mesti aku akan beli something utk dia.
peminat tegar Mickey Mouse [Ichiiii Moshhh]

aku TERRlebih sayang kat dia (berbanding anak sedaraku yg lain)..
sbbnya, aku kesian..papa dia duk jauh..
jarang jumpa.
mgkn 2 kali setahun..
suma org kat kampung sayangkan dia.
[family aku la..bukan org kampung]
dan aku harap dia takkan rasa kekurangan kasih syg bila papa dia xda.

ehh..malas la nk taip panjang2...
aku cuma nk tunjuk piccas dgn pose gedik beliau..
pastinya piccas yg bleh buat aku tersenyum...


meliuk-lentuk uollsss...


Berulik-mayang ditengah2 kepanasan Kota venice


awww...!


pose ni suma natural + spontan hokeyy!
mama dia pon x sangka anak dia leh posing segedik ini..
dan aku rasa tercabar gak sbb aku x reti nk posing2 cemni...
huwaaaaaaa





0 comments