Wednesday, October 28, 2009

Congratulations!! U have been spotted!

.

oh well...
sesungguhnya x sesia aku berblogging..
ada gak yg sudi meluangkan masa membaca entry2
yg merapu meraban dariku..

honestly, aku bukan nk tangkap kering si pembaca itu..
aku cuma curious..
bak kata Stacy, "kenapa bah" dia berminat..
well, kalo term "berminat" itu x sesuai, lets call "membazirkan"
masa beliau selama more than 3 hours kat blog ini..
menggodeh entry2 lama dari kul 7pg-11pg..


aku x rasa dia sekadar klik entry tu tanpa membacanya..
sbb kalo ikutkan viewing period between each month results,
kemungkinan besar dia luangkan masa utk membaca di setiap clicking nya
[ouhh..peribahasa baru]

sesiapa pun dia, aku cuma nk ucapkan tahniah..
tahniah kerana berjaya *nyaris2* khatam blog aku yg tak semengah ni..
huahuahua

hekkhekk...takda lah..
sebenarnya aku teringin nk tanya kat dia..
"best ke baca blog aku?" atau "what do u expect from my blog?"

ikhlas & jujur..
aku bukan nk marah..
pehal lak aku nk marah org baca blog ni kan..
kalo x suka org baca, baik set to private jek kann.

cuma aku berminat nk tau siapakah gerangan pembaca yg
rajin & gigih itu..
dan aku teringin nk kasi award kat dia..
*seriously*

award berupa...eerrr...nnt la aku pikirkan..

tgk dari statistic tu, dia masuk blog aku via blog Cik Jura
tapi opkos la org tu bukan Cik Jura
takdanya dia nk menepek kat blog aku ni..
hihi..

so, tuan punya badan brani tak munculkan diri kat sini?
hikkss...
meh la kenal-kenalan ngn iolsss..
nnt iolsss rajin2kan diri hapdet blog utk tatapan uolss..
ok tak?




yg teringin mengenalimu,

15 comments

~Kak AZZ~ said...

via blog cik jura..?? ni mesti si akashah la tu ekekeke....

akakpun tak rajin nk selongkar post yg lelama ni....kecuali ada yg something special je kt situ...

pssttt.....kalau betol si akashah tu yg godek2 entry lelama 2, Nami nk buat apa.....ada can la nk jd pelakon drama mertua vs menantu hikhikhik....

ArmaniWhite said...

erkkk...akashah tu sape kak? dia duk Penang ke?

nami rasa chatters @15 gak la..blog jura kan ramai chatters.

sape pon org tu, nami cuma nk kenal je....nk beramah mesra...ekeke...
ye la..da alang2 dia cam ala2 berminat nk baca kisah2 dulu kannnn, meh la kenal tuan punya cerita plak..bleh gitu?hihi...

amie said...

saye la..
kamon..
hahahaha

ArmaniWhite said...

elehhhhh...mcm la org tatau dia kat perak...huhh

amie said...

eh mane tau??
erkk,,
ade kene mengene ke ngan post anda nih??
hahhaha

ArmaniWhite said...

tawwww laaa...org kan terer!hihihi..
xda kena-mengena..out of topik la anda ni..hua3

amie said...

terer la sgttt..
dakni lg terer la..
hikhikkkk..
tanak gak ngalah nihh..

~Kak AZZ~ said...

dari Penang ke Nami.....hahaha....ada la yg dia minat kat Nami tu....hehe...

*hrp2 bkn dak penang yg akak kenal tu ekekeke....siapa dia...bio la resia....ahakk...

ArmaniWhite said...

{capri} konooon la terer..hohhh

{kaka azz} a'ah..penang mari..nami ni ramai "peminat" dr penang gamaknya..hihi..

*sapekahhh? adakah kita kenal org yg sama?

amie said...

hek elehhhhhhhhhhh..
ahhahaha..
da tatau nak jawab ape senanye..
lawan ckp ngan anda wat dakni rase nak mkn spicy ciken mek dilaks..
nyummm..
anda berbau ayam..

kucinsiam said...

penang...???
erkkkk....
kefuuuullll gurlll...

=)

ArmaniWhite said...

{capri} sadapppp...jgn sebot2 mekdi kat sini.. laju je telan liur ni..hihi

{kaka kucen} yepp.. im so curious..sapekah gerangan beliau..hekkkss..

amie said...

kakakaka..
terlior ea??
dap kan spicy ciken mek dilaks??
ahaksss..

ArmaniWhite said...

hohh...Mega McSpicy sejuta kali lebih sedap hokeyy.. tp tader jual kat mesia..huhu..

amie said...

hohh..
mementang dakni tapena kua lua..
sobss