Monday, October 26, 2009

TAG dr CHEKLEEN

.

salam uols...
bertemu lagi anda dgn si pemalas ini...
huahuahua

aku kerajinan sikit pagi ni..
so aku nk hapdet sikit la blog ni..
sian blog aku terabai..
da la bli kucing2 tu kat US nun kannn..
da bli ngn harga USD6 kannn..
hihihi

sekurun yg lalu, aku telah ditag oleh Chekleen
[yg aku pggl chelen]
mekasey Chelen sbb sudi tag iollss..
maafla sbb baru nk jawab neh..
tu pun nasib baik la TERRRperasan kannn kena tag..
tau je la..aku kan da lama x skodeng blog org..
so, kalo sesiapa penah tag aku & blum terjawab, sila la ingatkan aku..
kot2 la aku tak perasan entry korang tu...
kalo tak mo ingatkan, abaikan je la..hikkk..

ok..meh layan tag..




1.Siapakah kawan yang pertama sekali ketika anda buat blog ini??
tak igt la.. da terlalu lama. lgpun dulu aku berblogging secara sulit...

2.Siapakah orang yang pertama sekali yang memberi anda award
pemberian serentak dar Zam & Kaka Kikin

3.Siapakah orang yang terakhir yang membuat anda nangis
diri sendiri.. aku ni kekadang over sensitive..huhu

4.Apabila kamu berbuka puasa apa yang anda makan dahulu
kita minum duluuu! (eh..tag ramadhan ke apa ni..?)

5.Bila anda sedang berangan...siapa yang selalu ganggu anda
dak Sham la.. sape lagi dkt ngn aku slain dia..huhu

6.Lagu yang terakhir yang anda dengar
kat blog Chelen.. "its the climbbbbbb".. The Climb dari sape ntah..lupa lak nama minah tu

7.Blog siapa yang terakhir anda melawat
Chelen gak.. amik tag ni la.. (wahhh...naik aje nama ko kat sini eh Chelen..hikkk)

8.Cerita yang terakhir anda tengok
lupa arr tajuk dia ..kat C&I Network (cenel 732). best la cenel tu...ailoikkkk!

9.Novel yang paling anda gemari
aku da lama x layan novel.. x igt pon tajuk2 novel yg aku penah baca.. [see! aku kan pelupa!]

10.Anda hendak memberi n tag ini kepade siapa
sape2 yg cantik & ensem..


sekian.






0 comments