Sunday, October 11, 2009

Sini weiiiii siniiiiii!

.


salam semua org!!!
hihi..
kamu sehat?
rindu gilerrr weyyy...!
hikkk...

giler lama x hapdet... dah ala2 haunted blog daaa..

raya kamu cemana?
best tak??
bukan main lagi aku braya ek..
sampai lupa nk hapdet blog...
[ye lah tue!]

maaflah pada readers yg rajin berkunjung ke blog ini..
[i know, u know who!] *winks*

mengikut statistik blog ini, at least 5 org regular readers yg dtg bertandang..
walaupun dah berzaman aku tak hapdet.

bagi blogger2 yg fofuler, 5 org tu apa sgt la kannn...
tp bg aku yg no body ni, sgt la terharu...
hakhakk...
terima kasih kawan2 kerana setia bersamaku...
chewaahhh!

sebenarnya.....
aku pon tatau napa aku da lama x bukak blog ni..
mungkin sebab terlebih makan kuih raya sampai terlupa url blog sendiri?
hihi..
mungkin sebab broadband aku kena gigit oleh si Totoi
sampai terputus cable?
mungkin sebab laki aku x kasi berblogging?

salahhh!
smua salah..
sbnrnya aku alpa dgn dunia diva ku...
kakakaka...
yea...aku bukanlah seorg diva..
so nk feeling2 diva, aku gi arr layan Sorority Life kat FB tu.
siyes, im addicted!

so bila da layan tu, mmg x igt da website lain.
aku da lama x bukak ini blog, blog kengkawan,
harian metro, forum Cari, scrapbook...
pendek kata, smua la aku da malas nk bukak..

maaf ye kawan2 sbb da lama x bertanya khabar kamu...
aku tak lupakan kalian..
aku slalu igt nk jenguk blog2 kamu...
cuma aku malas nk tunggu page loading...
[huhu..alasan!]

sebenarnya dah banyakkkk kali aku cuba gigihkan diri bukak blog ni..
tp kemalasan mengatasi segalanya..
entry ni pon aku dh taip lbh sminggu yg lalu..
ni baru aku sambung & publishkan..
dasyatttt kann penyakit M aku ni..

well, since da lama x bercerita..
[ada ke yg nk tau citer aku ni.. :p]
aku pon tatau cemana nk mulakan citer ni..
citer raya?
uhhh..da basi da...
owh..aku xda gambar raya...
bleh lak lupa nk bergambar!
ahakss!

meh la aku ringkaskan...
semuanya baik2 je..
paling baiknye...skrg kami guna 2 broadband!
Celcom yg selalu useless & P1MAX yg ummppphhh!
hikkk...

iskk...cam malas lak nk taip panjang2..
ok la..len kali aku rajin, aku bersiaran lg eyh...

thanks pada kawan2 yg masih berkunjung..
yg ambil berat & bertanya khabar..
maaf sbb lama x menjenguk kamu...
maaf sbb x respon pada entry2 kamu..
maaf sbb aku da ilang napsu nk berblog..
huhu...

apapun, aku harap kamu smua baik2 je..
take care...
*mwahhhhh2*


0 comments