Wednesday, July 8, 2009

Bila Aku Dalam Silent Mode...

.



heyyy uolssss... ada rindu sama saya?hihi..
prasan jek kannnn ada org tertunggu2 entry kat blog neh...kikiki..
heyyyy... walaupon follower aku sekilo je, tp aku tau ramai silent reader yg setia menyelak blog neh tiap ari.. especially dak kat Perth & KK tuh..huahuahua...
gotcha!!!
mekasehhh sudi jengah blog ni walaupon aku gone -MIA...hiksss...

actually aku agak bz last week..
last entry aku citer kwn2 aku nk dtg JB kannn...
dorg stay kat umah aku..eh...umah dak Sham.. dari 2-5 Julai.

3-4 Julai tu kitorang merayap gi Singapore...
cuma aku, Sher & Jason.. dak Sham tak masok dlm ini frame sbb dia kije..huhu..
kitorang gi Singapore naik bas je dr JB.
Apek & Nyonya

aku slalu gak la gi s'pore..tp ngn dak Sham.
so gi memana pon, ikot je la..x pikir apa2... x igt jalan pon xpa..
sbb dak Sham tau dari mana nk kemana...
tapi kali ni, pegi ngn 2 org yg langsung x penah jejak S'pore, so kiranya aku la yg kena guide this trip kan..

1st day agak kelamkabot sket la.. dr naik bas sampai la naik MRT..
mcm2 hal lucu berlaku... mmg kitorang sangat jakun ari tu...kakaka...
nk citer pon malu seyyhhh...hikhikk...
my bestfrens..

burger apa ntah kat Carls Jr
looks yummyyy!

syok jalan ngn dorang sbb dorang suka makan!
jalan kejap, singgah makan.. dorang suka try benda2 baru.
dan persamaan aku ngn dorang, makan sikit tapi kerap...
takleh mkn byk sekaligus... sbb perut kecik..hekk..

fries neh seriously tempting..
tapi aku hanya mampu memandang dan menelan liur
sbb kehalalannya diragui...sobbsss...


bila nk bli sumthing, dorang *Sher* akan abiskan masa yg agak lama membelek, membelek & membelek benda tu...
sampai la dia puas ati...
haisshhh...

"hunnn, cute kannn?"
nk bli bendalah ni pon amik masa lbh dr 30minit taww...

hanya dari kejauhan..
tau tak apa neh?
apron, hokey!

Sher & Jason baru kuar dari kedai tu..
aku yg duk kat luar je trus snap pic neh bila tgk dorang kuar..
Jason dok jeling2 takot ada org yg mereka kenali nmpk mereka gi kedai tu kot..
tapi...kenapa??

owhhh...heeeeeeeeee....


selama 2 hari berturut2 (3&4 Julai) kitorang merayap kat S'pore.
dari pukul 10pg sampai la 7malam..
1st day gi Orchard.. tu pun x abis round suma shopping mall.
2nd day gi Vivo City.. igt nk gi Sentosa Island. tp kesuntukan masa dowwhh..
Sher berlatar-belakangkan Sentosa Island

mask neh bleh dibuat buaian utk Totoi...


Tu je la aku leh critakan..
aku malas nk naip sbnrnya..huhu..
dah la brotben aku neh still sengal nk m*mp*s kannn...
nk upload pic pon lemau jek..
so, sblm aku hangen, aku stop kat sini la..hikkksss..

wat kawan2 yg merinduiku *ada kewww?*
kaka kikin kata dia rindu..ihikkkk
miss u too kaka kikinnnn... taw kaka kikin byk entry baru..
nnt saya terjah, hokeyyyy..


nanti bila penat aku dah ilang, aku blogwalkin n ziarah korang suma eh..




p/s: sebenarnya, bila aku dalam Silent Mode seperti ini, aku dapat jejak insan2 yg prihatin padaku *mungkin*
trima kasih KAWAN




masih penattttt,

0 comments