Sunday, July 19, 2009

Its Monday!

.

apa nih?

salam uollsss...
so hows ur weekend?had fun ahhh?
mine nothing much..

ari ni aku TERRRbangun lambat lak..
pukul 11!
aiyokkkk...pala pening2..
aku ni takleh bangun lmbt..
kalo bangun masa matahari dah atas kpala, mmg akan pening nyer...

actually mlm tadi kul 10.30mlm aku dah ready nk tido..
i push myself to sleep...
bukan ngantok sangat pon..
tapi takda benda nak buat, rancangan tv pon x best..
ada Astro pon asek ulang benda yg sama..
*euuhhhh...thats sick!*

daksham opkos akan slalu tido lambat..
kalo layan peel dia, mmg aku akan salu x cukup tido..
sbb....dia tido lmbt, bangun pun lambat..
aku ni, tido lambat tp takleh bangun lambat..

sblm tdo, as usual, otak aku ligat pikir mcm2..
sudahnya, aku takleh nk lelap.
bila daksham tido, aku layan tenet jap..
xda buat apa pon..blogwalkin' jek..

bila tgk dah pukul 2 lbh, aku harus memaksa diri utk tido..
sbb aku kena bangun pagi.
tp ari ni terbabas sampai kul 11 lbh!
*auwwwhhhh...thats not gud!*

akibat kegemukan terlampau & ketebalan bulu yg maksima,
abih tertutup tapak kaki beliau




0 comments