Thursday, July 9, 2009

Ouhhh....Saya Sangat Gian....

.

ewhhh...tajuk sedikit gedik disitu...

errrr...aku rasa mcm banyaaakkk skali benda bermain2 kat kpala aku ni...
mcm banyakkkkk yg aku nk share kat sini...
dan pada masa ni jugak la aku rasa giannnnn nk wat layout baru!

aku hepi sbb aku dh dpt material2 baru..hihi..
dan aku sgt teruja melihat material itu.
cuma aku belum punya waktu & khudrat utk melepaskan gian ituuuu...

penat maseh blom ilang... siyessss!
bila dh penat, aku malas nk ngadap laptop berjam2..
idea sudah mari mencurah2....
aiyarkkkk...stop flowing plisss...
aku takot nnt bila tiba masa, suma gone with d wind...hukkkss...

and i guess, im gonna let go this layout.
ada sesape nk waris?hikhikk..
if u really keen, i'l edit d header & other script yg anda takmo tuh..
*siyesly & sincerely*
otherwise, aku taruk je la dlm thumbdrive..hihi..

ok... jap lagi nk kena siap2 gi kedai..
uolsss take care yea..
daaaaaaa...



0 comments