Friday, July 17, 2009

I want! I want!!!!!

.


Cute kannnnnnn...?!
Seriously, aku telah TERRRjatuh cinta dgn ini digi scrapbook..
digi scrap neh bley wat layout utk blog
and this lurve worth USD6.49 only!

kalo convert to RM, shud b around RM17-18 je..
ok...bg aku yg suka benda2 mcm ni, consider murah la tu.
tp bg org2 yg x minat langsung, mungkin akan ckp "membazir"..
*dak Sham mybe dlm kategori ni...sobbsss*

aku leh je bli KALAU dia accept payment via Maybank2U ke, bank transfer ke..
masalahnya, dia trima credit card payment via PAYPAL je!
adeiihhh...dh la leceh nk verify paypal tuh..

so skrg, yg leh TOLONG aku bli benda neh, DAK SHAM je...
sbb dia dh ada account paypal tu..
errr..tp xtau leh guna ke tak sbb x sure dh verified ke blom..

TAPIIII..nak ke dia blikan utk aku?
*sobbsssss*
tau dia x suka aku bli benda yg x dtgkan faedah....
*sobbsss...sobbbsss*

kalaulah aku dapat benda neh, sumpah aku x tukar2 layout lagi...
ahaksss!

aku btul2 + sangattttt2 nakkkkkkkkkkkkk benda neh...
hukkkhukkk...

tolonggggg laaaaaa....
tolonggg laaaa kasi aku bli...

dak Sham, bini anda ngidam neh...
bley tak kita bli ni?
tak lama lagi birthday daknami (8 bulan lagi)
*wakaka*
bley la kasi adiah advance ek...?
bley laaaa...pelissssss...

tgk la tu...cumel kan ada cat kalerful..
misai & ekor gulung2 cam Totoi...
cumel kannnn...?!

alaaaa..dak Sham kan salu gak bukak blog neh..
mesti dak Sham suka kalo blog dak Nami cumel..
tul takkkk?

pelissssss....




0 comments