Friday, July 10, 2009

Nafsu Apakah Ini???

.

*kompen traffic kat blog aku neh naik mendadak dgn tajuk cemni..kakaka*

aku pun tatau napa...
aku sungguh ghairah ari ni...
dalam kesengalan melayari internet, aku masih mampu melampiaskan napsu...
ewwhhhh...cam jijikkkss lak ayat nih..hahaha..
amponnnnn kwn2...

sbnrnya aku ghairah buat layout baru..
mungkin sbb bosan akibat disuruh duduk umah je ari ni
*dakSham suh kemas umah*
takkan la umah ni tak abih kemas dlm 2,3 jam kannn..
so ada baiknya aku manfaatkan dgn hobi aku yg x mendatangkan duit neh..
*x mcm dakSham..hobi dia dtgkan duit =( *

2,3 ari neh mmg otak aku ligat je dgn imagine layout2 baru..
bercampur aduk sampai aku tatau cemana nk start..
kejap theme camni, kejap theme camtu...
sudahnya, dlm x smpai 5 jam, aku dah bukak 3 blog baru utk preview layout baru..
hebatnya diriku ini.. *sila la muntah kalau mahu*

nk tengok?jommmmmm!!

Blog Preview 1
yg ni theme sweetgirl gitewww kan..
basic color opkos PINK.. aileb pink!
walaupun agak kalerful, tp warna x sakitkan mata..
header lom siap.font lom tukar lagik.

Blog Preview 2
masa wat ni, dlm kepala terfikir nk theme color black + pink..
aku suka gabungan 2 kaler neh..
tapi tetiba otak aku berilusi 1 theme yg lain..
zappppp...trus create 1 lg blog utk preview..kikiki..

Blog Preview 3
yg ni theme katun..very d kalerful..
ailaikkk...!
aku suka gunakan background putih utk elemen2 yg berwarna-warni mcm ni..
yg ni almost done.. header je blum buat...
nanti2 la.. tired oredy..huhu..


tgk la betapa ghairahnya aku..
ha ha ha
sampai sakit tulang blakang aku nih asik duduk je x bersandar...

ok la.. nk rehatkan mata & minda neh..
daaaaa..



0 comments