Tuesday, May 19, 2009

Cantekkkk...?

.


taraaaaa!
im bekkk...
wahhh...berzaman haku x hapdet blog kannn...
berzaman la sgt...hihihi.
actually aku x la bz pon.. aku bz wat template nih jek..

so, cemana.. cantekkk tak?
ya...i knoe..cam bebudak nyer page kan?
thats me.. aku suka layout cemni. aku rasa riang, cute & inesen..
kakaka..mati la feeling kanak2 ribena
actually ni ready-made template. then aku modify dr background, header, font..sampai la tinggal rangka jek.
berpeluh gak la tiak aku & Totoi wat ni..
*Totoi teman tepi laptop*
aku sukaaaa sgt header tuh.. rerama n lebah tu leh gerak2...
MySpace
aku ni cpt bosan sbnrnya..
so aku tatau brapa lama aku leh tahan ngn layout nih..hekk..
kalo ada kumen & cadangan, jgn la kedukut eh..
meh la share...
*wink*
MySpace
ok la.. aku cam malas nk naip la..
penat drive keta kebal tadi..
kikiki *gelak tup mulut*
jap lagi nk balik kampung..
malam sok bersiaran lagi ya..
daaaaa...

0 comments