Friday, May 1, 2009

TOTOI KEMBALI BERAKSI

.

hihi..bosan yg amat ari neh.. rajin jek aku wat entry...
suka ati aku la..blog aku...lalala
MySpace
ni picca Encik Totoi yg ku perap dlm hp jek sbb ari tu lappy aku prob, xleh nk upload pic kat blog neh..
so bila dah ok ni, gian la plak wat entry.. dr merapu jek, bek la aku abadikan pic Totoi yg ensem ni kat blog aku neh.. mesti munyit2 kat tepi ni terguda tgk Totoi...
MySpace
Totoi yg dh layu lepas men lumpat2 cam munyit


Memalu kucing lak dia...uhhh


Geramnyeeee tgk dia neh


Gebus kannn..?!


wahh..tgk estero sampai sangap eh..


sleeping beauty


I
MySpace
Totoi

2 comments

miss chekleen said...

huhuhu...best je tgk entry2 totoi neh..
memacam gaya dah...
meh2 sini incik totoi gebus...meh nak peluk meh...hurmmmm...gerrrraaammmnye...

sian ea dia,asal sunat dia??

ArmaniWhite said...

huhu..chelen, terpaksa sunatkan ari tu.. sbb masa dia meroyan nk kawen tu, tuan dia pon sebuk wat persiapan nk kawen. pastu xda betina yg available nk dikawenkan ngn beliau..
sian dia masa tu..meroyan siang mlm sbb x dpt kawen. terpaksalah sunatkan..uhukkss..