Thursday, May 14, 2009

YEAYYY DAH DAPAT!

.

MySpace
im bekk...
kat umah dah ni...
masa sampai umah tadi, Totoi sambut kat pintu...
so sweeetttt...
MySpace

aku dh dapat parcel tu..hik...
ni la benda tuhhh...
dress kuih lapis..
*ka ka ka*
all this while, aku salu pakai baju plain 1 tone warna jek..
warna itam, merah, putih, pink mmg dah sinonim la ngn aku..
tetiba aku rasa nk try pakai baju kalerful.. ni la dia..
hazabbb tak pilihan haku? rasa cam nk kunyah jek kan..
MySpace

actually aku mmg nk cari dress duk umah... salu pakai short & top jek.
tp bila masa la plak aku leh gi bli kan. kalo suping ngn BF aku, mana aku leh pokes cari benda yg aku nak..
kebetulan dok membrowsing, TERRjumpa lak dress neh...
tgk kaler mmg meriah. cam nk outing jek kan..
tp lantak la.. takkan takleh pakai baju meriah2 kat umah.
mesti la berhias utk suami..
MySpace
tp BF aku ni plik sket la...
dolu2 masa couple, konon suka pompan mekap2..
aku yg x reti mekap ni, gigih la blajar mekap kat forum
skrg lain plak kisahnya...
kadang nk kuar mkn ke, blk kmpg ke, aku bedak sikit pon takleh..
aku sembur perfume sket pun takleh..
aku pakai baju lawa sket kat umah, dia leh tanya, "nk gi mana?"
MySpace
aku igt sume laki suka pompan berhias utk dorg..?
sunggoh aku x paham.
dia suka aku cumut2 gaknye.. naseb la sama2 cumut..
*wakakaka*
MySpace
ok la..nk rehat.. saket pinggang neh..
huhu..
MySpace

0 comments