Saturday, May 2, 2009

PICCA PICCA PICCA

.

Taraaaaa!
Ni skit lagi picca dr kamera abg aku..
actually byk lagi.. tp aku mls nk resize...hikk..
ni sementara laki aku gi keje, bleh la aku upload tanpa gangguan..
MySpace
kalo dia ada, mesti dia konker lappy neh..huhh..
so ni antara yg aku suka tgk..


Ya...i noe this pic is blur but i like it.. candid of course..
MySpace


gold vs silver


Ferrero Roche & Daim; his fav


flat shoes ni dah selamat dirasmikan a day after the majlis...lalala
MySpace


handbag nih dh simpan dlm kotak smula..
aku mmg x pakai handbag..i prefer tote bag..
tp kalo tote bag, gedabak lak nk wat hantaran..plus, harganya lbh mahal..huhu..
MySpace
*not worth for me as i seldom use*


perfume J'adore tu pun aku x minat..
tp match je kan ngn set Estee Lauder tuh... menepati tema gold iteww

MySpace




jam ni pon aku dh rasmikan..hikk

Itu aje la.. aku mls lak nak upload bebanyak.. penat dowhh nk tggu..huhu..
Owh yea..dlm cam abg aku tu ada gak pic sanding.. tp meriah sgt.
Plus, aku tgk muka aku mcm drag je, mcm lion king versi bapok pun ada gak...
wakakakaka
MySpace

nanti la..dh dpt picca dr cameraman pro aku tu, aku upload le skit eh..
till then...
MySpace

0 comments