Wednesday, May 6, 2009

"ULAT" DETECTED!!

.

Aku berblogging ni suka2... nk citer apa jek yg terlintas kat kpala neh.
Tak kira la personal ke, general ke.. Apa yg aku rasa nk share, aku share la..
Aku tak lokek pon nk bg org tgk blog neh.. Sape2 pon leh tgk. Tak paksa..kalo suka, baca la...godeh la sampai entry 2007 tuh...aiman x kesahhhh!hikk..
Kalo x suka, bleh je klik tanda pangkah merah tu kat belah kanan, paling atas window neh..
MySpace

Tapi kannnn... dlm byk2 org kat donia nih, ada sorg je yg aku takleh terima kehadirannya kat sini..
Well, mmg aku x nmpk... tp kalo guna logik akal, bleh jadi "org" tu mmg jd stalker kat sini.
Dolu2 dia mmg penah bukak blog aku. Tapi lps tu aku tatau la dia igt lagi ke tak jalan ke blog aku tuh..
Bila dh tukar url ni, aku rasa, lg senang dia nk "membontot" ngn aku...
MySpace
Haloo!membontot (mengikut) okay!! bukan yg *tuuuutttt* tu...
url ni familiar sgt ngn niknem haku tu kannn... x heran pon kalo dia dpt kesan aku..

Aku takde la bukti kukuh dia bertenggek kat sini.. Tapi firasat aku kuat mengatakan, dia skodeng gak aktiviti aku kat sini..
Bkn aku x kenal dia tuh. Ngalahkan paparazzi..
citer sume org dia nk tau. Though org tu dh xde kaitan ngn dia pon, dia nk korek gak citer sampai lobang idong..
MySpace
Aku dok perati je live stats kat blog neh..
Actually ada beberapa user dr beberapa location yg direct browse ke blog ni.
Tapi aku tak kesah la mereka2 itu. Sbb aku rasa aku tau dorg sape.. Terima kasih sbb sudi berkunjung..hikk..
MySpace
Yang menjadi isu kat sini, user dr 1 location neh..
Setau aku, aku takde dah kawan kat location tu. How come plak org yg aku tak kenal tu, masok blog neh dgn konpiden tanpa sebarang referral?
Kalo dia masok via link memana ke, google ke, aku tak heran la nokkss... Ni dia cam hapal jek url aku neh. Dia masok direct dr browser dia.. Yg menguatkan lagi firasat neh, bila 2 lokasi yg berdekatan guna cara yg sama.. Motippp anda???
MySpace
Aku rasa, instinct aku mmg betol la...
Ulat perosak tu dah maiiii dahhh...
Ni yg aku rasa nk block aje blog neh.. Tapi berbaloi ka? kerana ulat sekor, habis mangga sepokok...
*ley tak guna peri ni?*
MySpace
Kemonnnnn laaa...ko ngekor aku watpe. Ko kan mengejar KEBAHAGIAAN.
So, go & get it! Yg sudah tu sudah. Ko blajar la dr kesilapan.
Bukan skali ko silap...4,5 kali kan?? Tu pun dlm tempoh hampir 2 thn aku knal ko. Yang lain tu, aku tatau la yek..
tak serik2 ko neh.. igt ya..bila kita nk bahagia, jgn la hancurkan kebahagiaan org..
x berkat tauu..
MySpace
hmmm...lantak ko la labu. Aku tak kaco ko.
Jgn plak ko kata aku provoke ko kat sini. Ni blog aku..suka ati aku la nk watpe pon..


p/s: dgr citer, ko ada 2 org anak eh? btul ke?
*tak padan gedik taww*
kalo btul, dr dok sebok ngekor aku, bek la ko jaga anak2 ko tu bek2.. bg kasih syg jgn sampai jd saiko cam ko..ahaks!
lalalala




0 comments