Wednesday, May 27, 2009

Malam Yang Lucu?

.

malam tadik seperti kebanyakkan malam, aku tido dulu sblm BF aku...
dia biasa la..layan tenet sampai muntah dulu..
aku tido dlm kul 11 la kot.
aku ngantok sgt tapi x leh tido lena..
dlm tido tu mcm sedar x sedar jek..
org kata tido2 ayam..
MySpace
masa BF aku masok tido, aku sedar gak la.
tapi memandangkan aku cam dah mamai gitu, aku wat tatau je..
pastu dia usik2 aku. dia kata aku tipu *pura2 tido*
aku diamkan jek...tp last2 aku tergelak..
nape ntah.. gelakkan diri sendiri kot sbb gigih sungguh nk tido, tp x lena gak..
huhu..
MySpace
dah salam ciom tgn sume, aku pon tido la smula..
tapi dalam beberapa minit jek, aku rasa cam mimpi.
mimpi hantu.. aku x igt sangat la mimpi tu.
tapi menakutkan gak la..
yg peliknya, walaupun ada rasa takot, aku tergelak plak..?

ya..aku memang kuat mengigau,hokey!
bleh kata tetiap malam aku ngigau..ahahaha..
munguksss kan...
tapi semalam bukan skali aku gelak, byk kali.
sampai BF aku terjaga.
heyy..aku x mengilai hokey.. aku gelak2 perlahan je.
gaknye dia tersedar sbb masa tu dia pon lom terlena sgt.
MySpace
dia mcm annoyed plak kan bila aku tergelak2 tu.
dia igt aku memaen la kot.
walaupun tgh tido, masa tergelak tu, aku tersedar plak..
pastu dia tnya kat aku...

BF: bobo mimpi apa?
ME: ntah.. dak nami takot..
BF: takut nape gelak?mimpi apa?
ME: mimpi antu...x tau mimpi apa. campur2...

trus plok dia sbb takot..ahahaha...
siot je kan..

pastu dah lena, tetiba lak ada bunyik bising kat sliding door bilik tu.
bising sgt hokey!
MySpace
kami sesama terjaga..
pastu tgk la kat sliding door tu apa kejadian..
rupanya si Totoi sedang menggasak si Bearbear...
hohhhh! dia gonggong Bearbear sampai ke tingkat atas?
biar betul? Bearbear tu kira besar gak. X pernah lagi tgk dia gonggong benda sebesar itu..
bawak naik atas plak tu.. slalu dia maen kat bawah je..

kitorang pon tergelak la.
lawak tgk dia blasah si Bearbear tuh..
pastu masa nk sambung tido tu, dia trus lompat atas katil..
ngadap kat aku.. dia bawak si Bearbear bersama, hokey!
dia nk tunjuk la tu yg dia terror dpt bawak Bearbear naik atas..
wakakaka

aku dah ngantok sgt, malas nk layan.. aku tido la smula.
ntah dia watpe pulak kat Bearbear..
Lantak ko la Toi..
MySpace
Pagi tadi bangun tido, Bearbear ada lg kat bilik tu.
aku biarkan je la.. malas nk bawak turun.
then petang tadik BF aku tanya, mana Bearbear..
aku gitau dia kat atas. biar je la..
alih2 terpandang Bearbear terbaring dekat tangga...

tgk baju si Bearbear tuh..
Dah nyaris terbugil angkara si Totoi

Tgk la betapa sayangnya Totoi kat Bearbear.
dia bawak gak Bearbear turun...hahaha..
pandai kannn my Totoi.
ailebiu, Totoi..



0 comments