Friday, May 8, 2009

TUKAR LAGI LA

.

Taraaa!
Tukar layout lagik..hik..
tp yg ni 100% cilok org punya.. aku malas nk edit.. kalo rajin nnt, kompem tukar lagi..
ahakk2..
aku x keja ni.. bosan weyyy..
tadi ujan lebat.. daksham tak suh kuar..
takot keta dia kotor..huh!!
MySpace
so, aku pun buatkan la blog utk beliau..
welkem to blogspot, SUPERTRAM !!
MySpace
wahhh..munyit tlg tepuk la utk dia..hihi.,.
SUPERTRAM neh jual sport rims & seat keta.. tp for certain brand je la..
brand yg dia menat jek..
So, kalo korg2 yg minat rims dr Jepun & seat Recaro, bleh la jenguk blog beliau
*aku jugak yg tukang update..hikk*
dh siap blog dia, aku pun rasa tingin nk tukar layout... trus la aku ngadap blog ni dr pagi hingga ke ptg..
ni pon x siap spenuhnya..ada lagi link blog kwn2 yg x masok.. later la aku taruk..
nk tukar font skali... tak cumel la font neh..
nk mop umah lak ni..
till thenn..daaaa

0 comments