Monday, May 4, 2009

TAG dr Cik Epal

.

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
nk travel round d world...hoyyehhh!

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
aku nk posing cemnih
MySpace

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
owh no! aku x sanggop weh jasad berkecai..
biarlah si dia melihat jasadku yg sempurna
MySpace

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
pedulik hape aku...
bkn dia byr pon nk masok sini..
x kuasa makkk nk layan tawww
MySpace

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda.
hmm...kalo aku andartu, mmg kompem x laku..aku trima je la...hikkk

6. Kalau tiada lagi hari esok?
aku slalu bayangkan ni.. pe jadi kat dunia ni bila suma dh takde?
owhhh takotttt... *x insap2 jugak..huhu*

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
wat bodoh je laaa...mls nk layan
MySpace

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
ewwwhhhh..aku blah je la awal2..
x sanggop taww

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
MySpace
speechless

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
aku x trasa lak tingin nk jumpa artis /selebriti...
so aku xda jwpn utk ini...hekk..

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
BIT*H itewww la opkosss...

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
cantekk kew? malu i taww
MySpace
to b frank, aku x suka org puji2 *depan2 la* coz i dunno how to react..
takot org puji x ikhlas, kita plak terlebih react...ahakk2..

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
MySpace
takotttnyeee...

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
if i hv to let him go to a person who is far better than me,i would do...
but if to a bitch, i would fight to die

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
Anugerah Isteri Penyayang...
MySpace

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
Tak hingin & mmg xda pluang pon..
MySpace

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
salam & ciom tgn..
pastu hug..
MySpace
*blk keje, jumpa lagi daaaa*

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
bg aku, org yg cemburu kat aku tu ada gangguan mental la kot..
coz aku xda apa yg bleh dicemburui..im just an ordinary person..hoccay!
so, let them be..

20. Mengenai orang yang tag kamu ni.
owh.. cik epal a.k.a moon mmg cumel gebus orgnya..

21 : I'm tagging :
As Shyeye
Puan Zimah
Puan Nina
Kak Da
Kaka Kikin
Cik Ain Ping
Zam
Zoulle

*xde paksaan...jwb la tag ni jika suka.xsuka xpe..hikk*


0 comments