Wednesday, May 13, 2009

IM WAITING....

.

aku kembali lagiiii...
MySpace
mesti ada yg cakap neh... "rajinnya dia update blog"
hikkk... aku kat kdai neh. x sebuk pon...
well, mcm ni la naseb org yg xda life.
pe lagi aku nk wat... slain browsing ni.
i told d world that i hv to browse the net to kill time, didnt i?
selain memantau on9 biz BF aku, aku memantau la tempat2 best utk landing..
ngeh..ngeh..ngeh..
MySpace
BF aku kije.. dia sebukkkk sgt ari ni. X dpt nk emel byk2..
so, aku pon godeh2 la apa2 yg ada kat tenet neh..
cian aku kan... sejak duk sini, aku xda kawan pon nk hang out.
satu2nya kwn hang out aku, BF aku tu la. kalo dia ada, dpt la merayap gi memana..
kalo dia xda, merayap la kat kdai ni jek..
MySpace
tu pasal, bila dia xda, aku lepak je sini... sakan je aku hapdet blog...hua3..
tp bila dia ada, nipis la pluang hamba.
aku hanya mampu memandang beliau bertenet dr belakang
sobbss..sobbss..
anyway, though blog ni x reti nk melayan peelku, aku suka la dpt luahkan apa yg ada dlm ati ni..
sumtimes when we have 2 express our feelin, we dont need anybody to listen to us... but a piece of paper will do.
*zaman skrg diary is kinda old skool, hoccay*

eh..bek to d topik...
actually im waiting for sum1..
x sabar rasanya utk bertemu beliau...
MySpace
tawu tak saper??
teka la...teka la..
xnak teka, sudah..meh aku bgtau
aku ngah tunggu Mr.Postman!
POSTMAN okayyy...Bukan ROSTMAN..hihi..
im expecting a parcel
abihla terbongkar rahsia
*ampun, dak Sham*
MySpace
i juz cudnt help it! bila aku boring je, mesti gatal2 jemariku nk shop on9...
kadang benda yg senang2 leh dpt kat luar pun, aku bli on9 gak.
sbb kalo gi suping ngn dak Sham, mesti dia x kasi bli
dia suka suh bli benda yg aku x nak. benda yg aku nak, dia x kasi bli lak...
pelik..pelik...
so, aku dh TERRRbeli benda nih.. harap2 beliau maafkan.
alaa...murah je ponnn...
kalo dia x suka, nnt aku pakai masa tdo je la...
MySpace
Mr.Posmen, plis come... im waitinggg...
nnt aku tunjuk pe benda yg aku bli tu eh..
xda org nk tgk pon taper la.. aku tunjuk kat Totoi je
MySpace

ok...kali ni aku x nak babai... sbb nnt aku nk hapdet lagik..
huahuahua


0 comments