Wednesday, May 13, 2009

KUAT MAKAN

.

muningssss
wahhhh awal suboh makkk dah blogging...
bukan pe, saje nk citer kelaparan yg melanda diri ini...
MySpace
nape ntah..aku pon plik.. kalo aku bangun awal pagi, cepat je rasa lapo..
kalo bangun lepas kul 9 pagi, x plak selapar ini.
why..? why...? why...?
walhal mlm tadi aku mkn banyakkk tau.
mlm tadi mkn nasi goreng udang + sotong goreng.
nasi goreng tu mmg byk sehingga aku berjaya meninggalkan sisa2 sayur & kulit udang shj..
hmm...rasa cam nk masak sumthing lak...
MySpace
tp nk msk pe.. bawang merah pon tadek...
ha ha ha *gelakkan diri sendiri*
apa dahhh... igt duk umah bujang ke. bawang pon tadek.
wat malu jekkk kan. nmpk sgt x masak...
ouhh...malu nie..!
MySpace
lately aku rasa aku kuat mkn la.. nape ek?
aku cpt lapar... pastu aku mkn byk dr biasa.
sungguh luarbiasa bg aku.. tp aku buat donno jek.
mgkn btul la ek org ckp... org pompan ni, bila dh kawen, slera mkn bertambah.
err..ke x betol neh? hikkk...ntah la
yg pasti, aku mmg kuat mkn skrg neh.
MySpace
xpe la... berat aku pon salu 39-42 jek. aku mmg nk gain weight pon. 45 should b ok.
dah la masa nk kawen ari tu, berat aku mmg susut akibat stress yg amat.
just imagine la, byk keja aku kena wat.
dr pagi sampai mlm, ngadap gubahan hantaran & benda lain nk settlekan.
dgn fikiran yg asyik terganggu je.. mana lalu nk mkn. kdg mkn 3,4 suap je sehari..
im not bluffing..
dr aku start cuti, sampai la hari nk majlis, setiap ari aku mkn x abis.
...frustrated...
aku harapkan sblm majlis, nk mkn byk. so dlm gmbr kawin, xda la nmpk kurus sgt..
but so many things came up & i felt so distracted sampai x lalu nk mkn...
MySpace
so, guess its time to catch up what i've lost..
pe lagiii...jom masak megiiiii....!
MySpace

0 comments