Friday, May 15, 2009

PEEL SI TOTOI

.


halluuu...
semalam entry aku ilang. penat aku taip taww..
ilang katanya..walhal mmg x da wat entry pon...
*ka ka ka*
MySpace
Semalam pepagi buta lagi Totoi dah dtg kat aku.
tgh aku syok2 tido, dia ciom2 muka aku..
bau liur basi gaknye
aku wat donno jek la.. dah aku ngantok sgt kan kisahnya.
pastu dia x puas ati gaknye sbb aku x layan, dia pijak perut aku...
berat dia dlm 3kg kot.. xsempat plak aku nk timbang. nxt time, okie.
kalo dia parking je atas perut aku, duk dendiam taper gak la.
x sakit pun kan..
tp ni dia buat lg peel lama dia..
aku tau la perut aku ni flat cam papan... tp perlu ke dia nk samakan cam papan anjal??
MySpace
just imagine la kan, tgh syok2 tido, tetiba dia pijak perut aku then jump over d bed down to d floor! sebijik cam papan anjal perut aku ni dibuatnya...

aku pe lagi, dah kurus kering cemni kan, harussss la terjerit sakit. nasib la kan aku ni mmg jarang berak. kalo tak, mau tercirit aku on d spot.
dia igt terer la tu... aku tataw mana dia blajar kejutkan org ngn cara yg keji itew.
pastu aku wat bodo je xnak bangun, dia kait2 plak baju aku...
hampeh ke tak?
bila aku bangun, laju je dia mencicit gi bilik dia..
guess what?! dia ngadap pinggan makan dia sambil tgk aku dgn muka kesian!
ya..he asked for food.
MySpace

actually bkn pertama kali dia wat cemtu.. dulu slalu sgt.
pagi2 buta dia dtg kejutkan org. memula dia duk la atas bantal. dh badan giant cemtu, opkos la abis 1 bantal dia konker.
tunggu la beberapa ketika, pastu dia start main2 rambut...ciom2 muka.. dia dh fed up, dia blah.
pastu dtg smula.. kali ni dia bunyik lak. ko x bangun gak, dia pijak perut pastu lompat to d other side of bed.
bukan skali hokeyyy... ko jerit la brapa kali pon, dia wat bodo je.
dia blah, then dia dtg lg...do d same thing again.
smpai la org terjaga.
kadang dia wat cemtu sbb nk mintak makan yg baru...
tp kadang dia saje je.. bila org dah terjaga, dia plak sambung tido..
sangatttt la kurang asammmmm!
dannnn lagi yg buat aku tension, why ME????
kenapa BF aku dia x usik? Kalo nk diikutkan, BF aku yg manjakan dia.
aku sukaaaaa buli jek
MySpace
naseb baek la ko kucing..
masa tido tu mmg hangen la dia kaco cemtu. tp bila pikir blk, so funny & so clever la dia.
he knows how to get attention & MOST IMPORTANT, cemana nk kejutkan org dr tido.
sayang my Totoi...


0 comments